Pierwsze kroki w debatach oksfordzkich

Dziesięcioosobowa grupa uczniów ZSE zrealizowała projekt Regionalnego Ośrodka Dialogu i Edukacji Historycznej zorganizowany przez Centrum Europejskie Natolin.
W ramach komponentu konkursowego grupa dziewcząt z klasy 2R1 przygotowała zadania do gry „Miejska przestrzeń – skarbnica edukacji, pamięci i przygody” z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, Michał Piechowski z klasy 1i1 napisał artykuł o Poznaniu w czasie II wojny światowej, a czteroosobowa grupa chłopców z różnych klas wzięła udział w turnieju debat oksfordzkich na temat Powstania Wielkopolskiego. Szczególnie trzecie zadanie było dużym wyzwaniem ponieważ nasza debiutująca drużyna musiała się zmierzyć z doświadczonymi zespołami z liceów ogólnokształcących.

Pierwsze kroki w debatach oksfordzkich

Styczeń 2, 2019   Komentowanie nie jest możliwe