Page 11 - na marszałkowskiej
P. 11
1. Dzień dobry, proszę się przedstawić.
- Anna Domeradzka, nauczycielka przedmiotów zawodowych – uczę klasy na profilu
Technik Organizacji Reklamy oraz Technik Ekonomista od 2003 roku w naszej
szkole.
2. Co zainspirowało Panią do nauki marketingu i sprzedaży?
- Przed pracą w szkole miałam okazję pracować w działach marketingu dużych firm,
takich jak Centra, Prima, Allegro i wykonywać projekty marketingowe. Tak potoczyły
się moje losy, że skończyłam pracę w branży komercyjnej i zaczęłam pracę
w edukacji.
3. Jak wspomina Pani czasy dzieciństwa i szkoły średniej?
- Ja pochodzę z Włocławka i tam mieszka moja rodzina, moi rodzice. W związku z tym
dzieciństwo i szkołę średnią kojarzę z tamtym miastem. Skończyłam liceum im.
Ziemi-Kujawskiej – jedną z lepszych szkół we Włocławku, o specjalizacji
matematyczno-fizycznej. W związku z tym uwielbiam prowadzić lekcję z ceny,
marży, VAT-u.
A czasy jeszcze szkoły średniej… Czasy beztroski, zabawy, pierwszych osiemnastek
i spacerów wzdłuż Wisły.
4. Jak wspomina Pani czasy studiów (dziennych)?
- Studia dzienne podjęłam dwadzieścia kilka lat temu w Poznaniu. Była to Akademia
Ekonomiczna, o profilu: Handel i marketing. Jest to zgodne z tym, czego obecnie
uczę. Przez cały okres studiów mieszkałam w akademiku na Dożynkowej. Studia
wspominam jako bardzo dobrą integrację ze studentami, czas chodzenia na koncerty,
ale przede wszystkim solidnej nauki.
5. Dlaczego marketing jest ważnym przedmiotem?
- Marketing jest ważnym przedmiotem, ponieważ żadna firma komercyjna ani inna
instytucja w dzisiejszych czasach nie może funkcjonować bez działań
marketingowych. Przygotowując ofertę, należy mieć z tyłu głowy potrzeby klienta