Page 11 - na marszałkowskiej
P. 11

1.  Dzień dobry, proszę się przedstawić.

                   -  Anna Domeradzka, nauczycielka przedmiotów zawodowych – uczę klasy na profilu
                      Technik  Organizacji  Reklamy  oraz  Technik  Ekonomista  od  2003  roku  w  naszej

                      szkole.




               2.  Co zainspirowało Panią do nauki marketingu i sprzedaży?
                   -  Przed pracą w szkole miałam okazję pracować w działach marketingu dużych firm,

                      takich jak Centra, Prima, Allegro i wykonywać projekty marketingowe. Tak potoczyły
                      się  moje  losy,  że  skończyłam  pracę  w  branży  komercyjnej  i  zaczęłam  pracę

                      w edukacji.



               3.  Jak wspomina Pani czasy dzieciństwa i szkoły średniej?

                   -  Ja pochodzę z Włocławka i tam mieszka moja rodzina, moi rodzice. W związku z tym

                      dzieciństwo  i  szkołę  średnią  kojarzę  z  tamtym  miastem.  Skończyłam  liceum  im.
                      Ziemi-Kujawskiej  –  jedną  z  lepszych  szkół  we  Włocławku,  o  specjalizacji

                      matematyczno-fizycznej.  W  związku  z  tym  uwielbiam  prowadzić  lekcję  z  ceny,

                      marży, VAT-u.

                      A czasy jeszcze szkoły średniej… Czasy beztroski, zabawy, pierwszych osiemnastek
                      i spacerów wzdłuż Wisły.




               4.  Jak wspomina Pani czasy studiów (dziennych)?

                   -  Studia dzienne podjęłam dwadzieścia kilka lat temu w Poznaniu. Była to Akademia
                      Ekonomiczna,  o  profilu:  Handel  i  marketing.  Jest  to  zgodne  z  tym,  czego  obecnie

                      uczę.  Przez  cały  okres  studiów  mieszkałam  w  akademiku  na  Dożynkowej.  Studia
                      wspominam jako bardzo dobrą integrację ze studentami, czas chodzenia na koncerty,

                      ale przede wszystkim solidnej nauki.




               5.  Dlaczego marketing jest ważnym przedmiotem?
                   -  Marketing  jest  ważnym  przedmiotem,  ponieważ  żadna  firma  komercyjna  ani  inna

                      instytucja  w  dzisiejszych  czasach  nie  może  funkcjonować  bez  działań
                      marketingowych.  Przygotowując  ofertę,  należy  mieć  z  tyłu  głowy  potrzeby  klienta
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16